kedd, február 19, 2008

A kanaan kapujaban

A draga uj zelandi torvenyek szerint ugyebar tilos az orszagba behozni egy 4km hosszu listat (smartarse-oknak: nem a listat tilos behozni, hanem a listan levo dolgokat), tobbek kozt noveny magokat is.
Masreszt a mi kis magyar zoldpaprikank, ami foleg sarga, az itt nem kaphato. Szinten nem lehet kapni a jo kis zold erospaprikat sem.

Par honapja egy erdekes dolog tortent. A postaban kaptam ket zsacsko apro szines valamiket. Ugyetlenul nyitottam ki a boritekot es a foldre estek. Mire felszedtem volna oket, a szel felkapta es elfujta valamennyit.

A minap meg ezt talaltam a kertben ami itt jobbra lathato. Meg azt amit itt alabb.
A konyhakertemben talahato paradicsom is, igy adott a kovetkeztetes: lecso. A hogy nezem a novenyek fejletsegi szintjet, pont egyszerre fognak beerni.
Ja es meg annyit tennek hozza, hogy egyszer mar ejtettem igy le postan kapott dolgokat es akkor olyan eros zoldpaprika nott ki belole, ami nem volt eros. Most teszteletem es gyonyoru. Pont eleg eros, nem nagyon, csak amennyire kell, es nem az a "csak eros" iz, hanem fergetegesen "izes eros".
















eros!




furt paradicsom

2 megjegyzés:

eFi írta...

Mekkora szerencsét van bakker! Szalonnamag?

Tibor írta...

Jo lenne! Meg turo mag, meg disznotudo mag, meg teliszalami mag, meg ...