vasárnap, november 30, 2008

Miert a csend

Na hat jo hosszu szunet telet el az utolso beiras ota. Ennek fo oka az elfoglaltsag, masodlagos oka az ihlettelenseg.

Az eletelet idoben, mint azt talan mind a ket olvalom tudja, Magyarorszagon toltottunk 6 hetet. Onnan mar kb egy honapja visszajottunk, viszont kozben ide torlodott a vialg osszes elfoglaltsag. Egyreszt ugye a masfel honap alatt, mig magyarban voltunk, csak gyultek a szamlak, levelek, szokasos ugyesbajos dolgok NZ-ban. Az en kis ideiglenes projekt munkamra is talalt az Unilever meg egy kis penzt, igy ujra dolgozom nekik. A tanacs ket felol ket csovel szivat az epitesi engedellyel kapcsolatban (magyar burokracia, lecci tedd be a labad Uj Zelandra!). Tania is dolgozik, most eppen egy egyhetes barabados-i auditrol jott vissza. A designos munkak is csoporesznek rendesen, ket website is beesett. Es akkor meg vegul a regi (:-) hazon is van meg par dolog amit meg kell csinalni, hogy a tanacs legalabb a harmadik csovet kihuzza belolem.

Szoval ezert.

4 megjegyzés:

Pappito írta...

meg még azt is akartam mondani, hogy senkit nem érdekel a nyafogásod, tssék blogzani rendesen.

Ellenben viszont aktualitását veszítette a fejléced meg a kép, hibádzik róla valaki! Akartam én ezt már mondani, de gondoltam elmismásoltad a népszámlálást otthon.

Immacolata írta...

navégre, navégre. sokan vagyunk itten, a mindakét olvasóid:)

hobe írta...

En vagyok a harmadik!

Tibor írta...

Kosoznet az osszes olvasomnak! Es mivel kitartottatok, hamarosan jon nehany ujabb mejegyzes.