szombat, június 28, 2008

Totalis idopocsekolas

Nem a magyarorszagi tartozkodas. Megy a munka ezerrel. Ma (kedd) delutan feljottem Pestre, volt kis dolgom, meg aztan holnap jon az angol Unileveres kontaktom ide Pestre.

Az estet egyedul toltottem, igy gondoltam kivalo otlet elmenni moziba. Nyuziban eleg nehez, itt meg jobb dolgom sincs.
Elkocogtam hat a Westendbe, itt van egy parasztkopodesre. Mozimusor, gyors dontes: minden film gyerekeknek szol vagy idiota vigjatek (szinten 'gyerekeknek' szol) kiveve egyet. 'The Happening', vagy magyarul 'Az esemeny' jonak tunt. A filmet ugyanaz a pacak jegyezte mint a 'Hatodik erzek'-et, ami a 90-es evek egyik legjobb filmje volt (a 'Memento'-val egyutt). Na ez jo lesz.
De.

Es itt minden blog illetve kritika irasi szabalyt megszegek. ELMESELEM MIROL SZOLT! Azert mert, 1. meg akarlak menteni egy szevedestol ha Te is bedolsz a marketingnek, es 2. mert par sorban elmondhato.

Adott egy no es egy pasi akik szerelmesek, de megsem. A fel vilag meghal, mert a novenyek (!) mergekkel megtamadjak az emberiseget, mert az emberek rongaljak a termeszetet. De ez csak egy figyelmeztetes volt, a problem megoldodik magatol 24 ora alatt. A vegen a no terhes lesz. Van arva kislany is a tortenetben, hogy a csajok sirjanak a nezoteren. Ennyi. Nincs semmi csattano, magyarazat, vagy hogy miert es hogyan. Semmi.

Felhaborito!

Es ezutan hazajottem, bekapcsoltam a tv-t. Es mit latok: Traveler - az utolso vakacio.
Na errol mar akartam irni egy postot korabban, de elmaradt. De itt van most: SENKI NE NEZZE, NINCS CSATTANO A TORTENETBEN!!!! Az utolso epizod veget er es semmi - SEMMI!!! - valaszt nem ad semmire. Olyan mintha csak reklamszunet jonne. De nem, vege. Es nincs folytatas, amerikaban sem tervezik. Megnezel tizenvalahany reszt es nincs csattano. IDOPOCSEKOLAS! Hogy a csatornak miert veszik meg, azt nem tudom. Felhaborito.

Olvass egy konyvet inkabb.

1 megjegyzés:

Pukke írta...

Nem a fent említett filmek mentségére, csak kötözködésképp jegyezném meg, hogy a Gyalog Galopp című klasszikus is végkifejlet nélkül marad abba, mégis élvezhető ;)