kedd, március 04, 2008

Kozeproleves

Ti megfigyeltetek hogy a gyerekek etkezesi szokasai eleg furcsak? Nem csak hogy nem esznek meg mindent (eufemizmus!), de ahogyan esznek az sem minennapos.

Maria peldaul teljesen logikatlanul kajal. A folyekony dolgokat az elso pofonig olyan nanunausan a kezevel issza, ujja bele a poharba, lenyal, pohar, lenyal.
A kenyerszeletet belulrol kifele eszi. Mondjuk ebben talan annyi logika van, hogy gyerekkent a heja meg nem akkora oromforras.
Es nem csak hogy kozeprol, de fejjel lefele. Mondjuk ebben annyi logika van, hogy az izek (vaj, lekvar) alulra kerulnek es kozvetlenul erintkeznek a nyelvvel.

Ennel sokkal furcsabb a hosszukas dolgok fogyasztasa. Peldaul a banan. Egyszeruen keptelen vagyok ravenni Mariat arra, hogy a banant a vegerol kezdje el enni. Nem, a kisasszony lehuzza a hejjat es mintha almat enne, bele harap a kellos kozepebe.
Palacsintat szinten.

Ennel egy nagyobb orultsege van. A spagetti. Megfogja a spagettit a ket vegenel fogva es, mint a banant, a kozepenel kezdi el enni.

Mondjuk ezt lehet, hogy Apatol orokolte. Nekem volt ugyanis kedvenc tinedzser kori polgarpukkaszto szokasom, hogy az etteremben a spagettihez mindig szivoszalat kertem es azzal ettem meg. Aztan meg panaszkodtam a pincernek, hogy a szivoszal nem eleg vastag, mert ahogy felszivom, leborotvalja a szoszt es daralthust a spagettirol.

1 megjegyzés:

eFi írta...

Hát még ilyet sose láttam - ki ne neveld a kiscsajból, míg oda nem érünk!