szerda, augusztus 13, 2008

Ismet uton

Az elmult 3-4 hetben ujra huszon eves voltam. Na nem a szexualitast, az elet habzsolasat, a csak manak elest, a felelotlen fiatalsagot tekintve. Nem. Hanem utoljara akkor dolgoztam ennyit , kb. Reggel 8-tol este 6-ig. Akkor vacsora, furdetes, fektetes. Este 8-tol ujra neha 11-ig, neha ejfelig telefonkonferenciak Azsiaval vagy Europaval, specifikaciok es fejlesztes a programozoval al'a magyarorszag. Raadasul a mult heten meg bebifotoverseny is zajlott a gyogyszertarban es en voltam a fotografus ("Moj atyac fotoaparat!" Ki tudja, hogy ezt kimondta?). 106 bebi, ami nem volt nehez, de veluk jart 106 gyozni akaro idiota mutter is. Mintha a Miss World lenne. Itt a szavazat kerem szepen penzbe kerul. Az osszes penz egy terhesszulookosito szervezet szamlajara megy gratisz. Ok meg nem tudjak, hogy ugyanaz a rusnyasaggal hataros gyerek fog nyerni aki tavaly, meg a batyja tavalyelott, meg azelott, mert a szulok jo szponzorai a jotekonysagos egyesuletnek. Na.

Szoval azert volt a nagy hajtas, mert Bangkokban lesz ket egynapos oktatas, amit nagyreszt nekem van szerencsem vegigbeszelni arrol a folyamatrol es programrol amit fejlesztettunk.
Most ket oktatas, egy kesobb Dubaiban az araboknak, egy Sydneyben az exbunozoknek es valoszinu meg egy Bangkokban valamikor. Minden nap reggel 8-tol este 7-ig. Biztos mindenki szeretni fog.

Itt ulok a repulon es a prezentaciot kellene feszegetnem, de azt csinaltam az elmult 10 oraban, ugyhogy most inkabb lazitok.

Sydneyben at kellett szalnom. Az Auckland-Sydney-t Qantas-szal repultem. A statisztikak szerint a Qantasnak van a legtobb HIV pozitiv legiutaskiseroje. Hat persze, hogy az en sztyuvim is egy bezs bariton volt. Nagyszeru volt, hogy amikor pl az italt atadta, mindig ugy tette, hogy 'veletlenul' az ujjacskaja hozzaerjen az enyemhez. Es melyen a szemembe is nezett.

Sydneybol British Airways-zel megyek tovabb. Itt is van persze pikans kaland. Amikor beszalltam a gepbe, elso dolgom a klotyora vezetett. Es mi volt a foldon? Egy konkret hasznalt alsogatya! Kulonosebben nem vagyok ra kivancsi ki hagyta ott, de a hogyanja erdekelne. Veletlenul? Esetleg egy Qantas-os egyenruha darabja? Vagy csak valakinek mar nem volt szuksege ra miutan a babos kaposzta kifujt a lyukon?
Es a tukor a klotyoban, az is egy elmeny. Erdekes szogben meg van dontve es olyan szogben volt szerencsem latnia a petrences rudat mint meg soha. Lehet, hogy csajsziknak nem lenne meglepetes, de en meg igy nem lattam. Eddig meg mindig csak a feje hatuljat lattam, most meg valahogy elolrol, az arcat. Olyan idegennek tunt. Pedig biztos az enyem volt, az en sliccembol jott ki.

A British Airways business osztalyan valami nem teljesen vilagos okbol az ulesek egy-menetiranyszerint-egy-hattal vannak. Nekem a hatranezo jutott. Erdekes volt a fel es leszallas. A gravitacio es a tehetetlenseg pont forditva hatott mint az normalis.

Megerkeztunk Bangkokba. Vizum, utlevel ellenorzes. Kiirva: Thailand, a mosoly orszaga. Hat ez teljesen igaz, mindenki mosolyog. Kiveve az elso benyomas: Utlevel Sandor, a hataror. Olyan mogorvak, hogy biztos Magyarorszagon kepzik oket.

1 megjegyzés:

eFi írta...

babogs káposzta - holnap rittyentek is egy bográcsos chilit :)